با کفش تفنگ خود چکار کنیم

با کفش تفنگ خود چکار کنیم

با کفش تفنگ خود چکار کنیم

کفش تنگ : در اکثر مقالات علمی و پزشکی آمده است که کفش‌های تنگ سلامت پای فرد را به خطر می‌اندازد اما اگر مجبور به پوشیدن یک جفت کفش تنگ به دلایل مختلف باشیم چکار باید بکنیم ؟ قبل از هر چیزی باید عنوان کرد که چندین روش و تمرین ساده موجود می‌باشد که شما بعد از پوشیدن کفش تنگ می‌توانید این نرمش ها را انجام دهید و یا حتی دست به دامان ابزارهای مختلف برای گشاد کردن کفش خود و یا یک سری ترفندهای جذاب را امتحان کنید . همه‌ی این موارد در راحتی شما تاثیرگذار می‌باشد .

امروز در تارنمای کیف و کفش چرم پاتکان سعی بر این داریم تا به شما همراهان همیشگی کفش پاتکان روش‌هایی که شما را از مضرات کفش تنگ رها می‌کند را تحت عنوان یک مقاله‌ی جذاب ارائه دهیم . با ما در این مقاله جذاب همراه باشید . ( همراه با ویدئوی آموزشی )

انگشتان پا باید در یک راستا باشند

اگر کفشی که به پا دارید انگشتان پای شما را در یک راستا قرار نمی‌دهد و مانند یک قطعه پازل همگی به صورت مستقیم در یک راستا قرار نمی‌گیرند به این معنی می‌باشد که کفش شما در قسمت پنجه‌ی پا تنگ می‌باشد و به مرور زمان باعث دفرمه شدن انگشتان پا و ایجاد هالوکس والگوس در پای شما می گردد . پس قبل از خرید هر کفش ابتدا به راحتی انگشتان پا و یک دست قرار گرفتن انگشتان پا در کفش جدید توجه داشته باشید .
اما اگر به هر دلیلی در هنگام خرید متوجه این موضوع نشدید و کفش انتخابی شما بعد از خرید در ناحیه پنجه تنگ می‌باشد و باعث شود که انگشتان پای شما در یک جهت مستقیم ( بدون حائل شدن به این سمت و آن سمت ) قرار نگیرید می‌توانید از جداکننده‌های انگشت پا استفاده کنید .
و یا بعد از هر بار استفاده از این کفش هنگامی که نشسته‌اید و دارید استراحت می‌کنید بو سیله انگشتان دست خود قسمت های خالی انگشتان پای خود را پر کنید و به نرمی و آرامی آنها را از یگدیگر جدا کنید و کمی ماساژ دهید ( این عمل مانع از دفرمه شدن انگشتان پای شما می‌گردد ) .

با کفش تفنگ خود چکار کنیم

این مقاله جذاب را از دست ندهید : تاثیر خار پاشنه

با رعایت نکات زیر می‌توانید مانع از دفرمه شدن انگشتان پاهای خود بواسطه کفش تنگ شوید

بعد از هر بار پوشیدن کفش تنگ بوسیله‌ انگشتان دست خود ، انگشتان پاهای خود را به آرامی از یکدیگر جدا کنید .
به آرامی هر کدام از انگشتان پاهای خود را خم و راست کنید .
اطمینان حاصل کنید که همه‌ی انگشتان پاهای شما از یکدیگر فاصله گرفته‌اند و به راحتی خم و راست می‌شوند .
استفاده از جوراب‌های تنگ ، کفش‌های تنگ و یا هر چیزی که باعث می‌شود انگشتان پاهای شما از فرمت اصلی خود خارج شود ، ممنوع می‌باشد .
در هنگام ایستادن و راه رفتن از وارد کردن فشار اضافی به پنجه‌ی پا و قسمت انگشتان پا جدا خودداری کنید و سعی کنید وزن بدن را به خوبی در همه‌ی قسمت‌های پا پخش کنید .
از ایستادن روی پنجه‌ی پا و یا هر کاری که باعص می‌شود انگشتان شما از حالت خود خارج شود و یا روی هم قرار گیرند جدا خودداری کنید .
تا جایی که می‌توانید از پوشیدن کفش و جوراب های تنگ خودداری کنید و پاهای خود را بیشتر در مرز هوا قرار دهید .

برای ورود به صفحه فروشگاه پاتکان کلیک کنید

در ویدئوی زیر انواع روش هایی که کفش شما را گشادتر می کنند را معرفی می‌کنیم



اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *